Cégek a csoporton belül:
ABC Data SA aktuális részvény árfolyam:

Együttműködési feltételek


Elérhetőségek

T: +36 1 999 6721
E: kapcsolat@abcdata.eu

  1. A tranzakciók elszámolásának megkönnyítése érdekében, az ABC DATA halasztott fizetési feltételeken alapuló hitelkeretet nyújthat az ügyfeleknek. A hitelkeret nagysága, valamint fizetési határidők egyedileg kerülnek meghatározásra. A hitelkeret iránt érdeklődő ügyfeleknek meg kell ismerniük az ABC Data általi hitelkeret nyújtásának szabályait és feltételeit.
  2. A megvásárolt termékeket az ABC DATA az általa kiválasztott szállítmányozó cég útján szállítja le az ügyfeleknek.
  3. A szállítási költségek kiszámításának szabályai a hitel kerettel rendelkező ügyfelek számára:
    a) A szállítási költségek kiszámítása az adott napon az adott átvételi hely (szállítási cím) számára összes kiállított számla nettó értékétől függ, amelybe nem számít bele az elektronikus úton továbbított, licenc eladásra vonatkozó számlák értéke.
    b) Amennyiben a számláknak a 3a pont szerint meghatározott nettó értéke az adott napon az ügyfél részére történt összes szállítás (az adott átvételi hely) vonatkozásában meghaladja a 70.000,- Forintot, a szállítási díj összege nettó 1.000,- Forint függetlenül a csomagok és a megrendelések számától. (jelen pont nem vonatkozik a nagyméretű tárgyakra, amelyek szállítására az 5. pont alkalmazandó).
    c) Amennyiben a 3a. pont szerint meghatározott érték nem haladja meg 70.000,- Forintot az adott nap (az adott átvételi hely) vonatkozásában, az ügyfelet nettó 2.000,- Forint összegű szállítási díj terheli (jelen pont nem vonatkozik a nagyméretű tárgyakra,  amelyek szállítására az 5. pont alkalmazandó).
    d) A fentiek szerint meghatározott szállítási költségek vonatkozásában havonta egy alkalommal szállítási számla kerül kiállításra, amely tartalmazza a szállítási dátumokat az adott napra vonatkozó szállítási díjak megjelölésével.
    e) A 3d. pontban említett, az ABC Data által meghatározott fizetési határidővel kiállított számla e-mailben kerül továbbításra az ügyfél számára havonta egy alkalommal.
  4. A szállítási költségek kiszámításának szabályai a hitellel nem rendelkező ügyfelek számára:
    a) Előrefizetés esetén (pro forma számla) –amennyiben a számla nettó értéke nem haladja meg a 70.000,- Forintot - nettó 2.000,- Forint szállítási díj illetve - amennyiben a számla nettó értéke meghaladja 70.000,- Forintot - nettó 1.000,-  2 Forint összegű  szállítási díj kerül felszámításra, mely összeg hozzáadódik a számlához . (jelen pont nem vonatkozik a nagyméretű tárgyakra, amelyek szállítására az 5. és 6. pont alkalmazandó).
  5. Az InterLink értékesítési rendszerben nagyméretű tárgyként megjelölt áruk esetében a szállítási díj összege tárgyanként nettó 6.500,- Forint. Különleges szállítást igénylő tárgyak esetében a szállítási költségek egyedileg kerülnek meghatározásra.
  6. Amennyiben a megrendelés leadásakor az „Ügyfél által meghatározott” szállítási címet választották, illetve a szállítási címnek a megrendelés leadása utáni megváltoztatása esetén nettó 3.000,- HUF összegű díj fizetendő a szállított csomagok számától
    függetlenül. A szállítás kizárólag az ügyfél székhelye szerinti ország valamely helységébe történhet.
  7. A szállítási eltéréssel kapcsolatos reklamációkezelésre vonatkozó szabályok az „Áru reklamációja” elnevezésű dokumentumban találhatóak, amely az InterLink online értékesítési rendszerbe való belépés után elérhető.
  8. Főszabályként, a megrendelés az InterLink online értékesítési rendszerben kerül leadásra a interlink.abcdata.hu internetes oldalon. Amennyiben az InterLink rendszer nem elérhető, vagy az ABC Data-val egyeztetett esetekben a megrendelés e-mailben vagy faxon is leadható a megrendelés leadásra jogosult személy által, azonban az ilyen módon leadott megrendelésekre is az InterLink rendszerben történő értékesítés szabályait kell alkalmazni.
  9. Az InterLink online értékesítési rendszerben leadott megrendelést írásos megrendelésnek kell tekinteni.
  10. ABC Data minden erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy a 15:30 óra előtt leadott megrendelések (munkanapok) még aznap kiszállításra kerüljenek.
  11. Az áruszállítók minden erőfeszítést megtesznek annak érdekében, hogy a szállítások a következő határidőkön belül kerüljenek teljesítésre:
    Sosnowiec-i raktárból történő kiszállítás esetén:
    a) csomagok: 24 óra az kiszállítási dátumtól Budapestre
    b) csomagok: 48 óra az kiszállítási dátumtól egyéb magyarországi célállomásra
    c) raklapok: 48 óra a kiszállítási dátumtól
    Varsói raktárból történő kiszállítás esetén: A fenti határidőkhöz további 24 órát hozzá kell számítani.
  12. Áru visszaszállítása kizárólag az ABC Data beleegyezése alapján lehetséges, a visszaszállítás regisztrációja után (az InterLink online értékesítési rendszerben). Ilyen esetben az ABC Data nettó 3000 HUF visszaszállítási-kezelési költséget jogosult az  3
    ügyfélnek felszámolni. ABC Data beleegyezése és az InterLink online értékesítési rendszerben történő visszaigazolása nélkül a visszaszállítás nem fogadható el.
  13. A reklamációkezelés általános feltételei a „ABC Data-nál vásárolt árukkal kapcsolatos reklamáció” elnevezésű dokumentumban kerültek meghatározásra, amely az ABC Data www.abcdata.hu weboldalán megtekinthető.
  14. Az vásárlói döntések könnyebbé és kényelmesebbé tétele érdekében, az ABC Data törekszik az árakra és az áruk raktárokban való elérhetőségére vonatkozó információkat bővíteni. ABC DATA bátorítja az ügyfeleit az internetes szolgáltatás használatára a
    interlink.abcdata.hu oldalon, ahol az árakra és az áru elérhetőségére vonatkozó aktuális információk találhatók és a megrendelések közvetlenül leadhatók. Az InterLink online értékesítési rendszer ezen részéhez való hozzáférés ügyfél-regisztrációt igényel. A regisztráció érdekében, kérjük, használják az „Új Interlink felhasználó regisztrálása” elnevezésű regisztrációs űrlapot, amely a interlink.abcdata.hu weboldalon elérhető.

    Az ABC Data - az ügyféllel való kapcsolatfelvétel érdekében - a „Viszonteladó adatai” elnevezésű dokumentumban megjelölt adatokat használja, mely formanyomtatvány a Viszonteladói Szerződés mellékletét képezi. Kérjük, a nyomtatványt gondosan töltsék ki, különösen figyelve a helyes fax- és telefonszám megadására, és tájékoztassák az ABC Data-t a „Viszonteladó adatai”-ban szereplő adatok bármely változásáról. Ezáltal az ügyfelek több információt kaphatnak. ABC Data bízik abban, hogy a fenti
    információkkal rendelkező ügyfelek könnyebben és zökkenő mentesebben tudnak vásárolni az ABC Data-nál.